.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با حسین رضازاده

سایت شمال ورزشی نوشت:این روزها برخی اختلافات در فدراسیون وزنه برداری و مصاحبه های تند کوروش باقری و حسین رضازاده علیه وزنه برداران المپیکی بازتاب های مختلفی را در پی داشته است.
بهداد سلیمی قهرمان مازندرانی المپیک و قویترین مرد جهان می گوید: بحث اصلی من و همه ملی‌پوشان المپیکی دعوت شدن یا نشدن به تیم ملی نیست، چرا که در حال حاضر از لحاظ بدنی آمادگی حضور در اردوهای تیم ملی را نداریم و هر موقع که آماده باشیم، اعلام خواهیم کرد. بنابراین بحث نباید به این سمت برود، بلکه ما می‌خواهیم شان و شخصیتی برای ما در نظر گرفته شود چرا که برخوردها با ما با ادبیات خیلی بدی صورت می‌گیرد. بعضی ادبیات‌ها باید درست شود. البته قبل از المپیک نیز این مشکل وجود داشته و خود من به این دلیل که می خواستم به مدال طلا دست یابم دوست نداشتم هیچ چیز سد راهم شود. بنابراین به این موضوع اهمیت نمی دادم، اما پس از المپیک ادبیات و برخورد بد ادامه پیدا کرد تا جایی که دیگر نمی‌توان آن را تحمل کرد.
 و سجاد انوشیروانی همشهری حسین رضازاده و نفر دوم المپیک در اینباره اظهار داشت: از لحاظ ارزشگذاری و حفظ‌ حرمت ها در حق ما ورزشکاران کم لطفی شده و انتظار ما این بود کسانی که با برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کنند تا در المپیک کار بزرگی انجام دهیم پس از المپیک نیز برای تداوم این قهرمانی‌ها باز هم برنامه‌ریزی کنند و ارتباط ها نزدیک تر شود، اما این امر حاصل نشد. البته بحث ما این نیست که بین ما و سایر ورزشکاران تفاوتی قائل شوند.
با این مقدمه باید اعلام نماییم آنچه که سبب نوشتن این سطور را فراهم کرده مصاحبه ای بوده که حسین رضازاده در آن بر علیه بهداد سلیمی مواردی را مطرح کرده که تا کنون از سوی بهداد بدون پاسخ مانده است.
اگر چه حسین رضازاده را دارای جایگاه والا در پهلوانی دیده و همچنین قصد پاسخگویی از طرف بهداد سلیمی وزنه بردار پرالفتخار مازندرانی را نداریم اما مطالبی را صرفا" جهت یادآوری به رییس جوان فدراسیون وزنه برداری اعلام و امیدواریم که وی حداقل در آینده مقداری پخته تر در سخن گفتن عمل نماید.
آقای رضا زاده شما گفتید باقری اگر حتی سر بهداد هم زده باشد مربی اش است!!! براستی این چه طرز سخن گفتن است که یک رییس فدراسیون در مصاحبه خود اعلام می کند؟شما بر چه اساسی خود را مجاز به صدور چنین فتواهایی!!!می دانید؟مگر یک قهرمان به همین راحتی به دست آمده که شما اعلام می کنید مربی تیم حتی می تواند توی سرش هم بزند؟آیا این حرف ها همان روحیه پهلوانی است که مدعی آن هستید؟
آیا خودتان در دوران قهرمان اجازه می دادید که کسی بخواهد با شما برخورد بد داشته و یا خدای ناکرده توی سرتان بزند؟
در جایی دیگر اشاره داشتید که متاسفانه بچه های ما هنوز بچه هستند!!! البته ما که چنین اعتقادی نداریم چرا که همان ورزشکاران غیوری که شما از آنها به عنوان بچه نام می برید در میدان المپیک و در پیکارهای جهانی و آسیایی کاری کردند کارستان و همواره با نشان دادن اخلاق و سر دادن نام ائمه معصومین ثابت کردند که بسیار فهمیده تر از مدعیانند.
از تهدید ضمنی ضرر بهداد گفتید و اینکه مگر بهداد عقل ندارد؟!!!مطمئن باشید هر اتفاقی که برای ورزشکارانی از قبیل بهداد،انوشیروان،نواب نصیر شلاق و... بیفتد در درجه اول کشور و بعد فدراسیون شما ضرر می کند.
اگر امروز در آن جایگاه ریاست نشسته و پز کسب مدال در المپیک را می دهید توسط همین ورزشکارانی صورت گرفته که شما آنها را بچه می خوانید.البته شما در ادامه آنقدر طعنه را در حد این ورزشکاران بالا بردید و دفاع از عملکر خود داشتید که عنوان نمودید((در این شرایط به جای این نفرات هر کس دیگری هم بود می توانست قهرمان المپیک شود))
اگر واقعا اعتقاد به این سخن دارید پس چرا برخی از اعضای تیم موفق به کسب مدال نشدند؟
و اما سخنی دیگر از شما که امیدواریم تنها در حد حرف بوده و خدای ناکرده آمیخته با ....نباشد.
آنجا که ناراحتی بهداد از نرفتن به ازبکستان را برای دریافت جایزه اینگونه توجیه کردید: شاید دوست داشت خودش جایزه‌اش را تحویل می‌گرفت، اما خیلی هم ناراحتی ندارد. همیشه به بهترین وزنه‌بردار جهان یک کاپ می‌دادند که امسال به جای آن، تابلو دادند و این مراسم یک دقیقه هم طول نکشید. حتی یادم هست که من هم برای دریافت جوایز این چنینی نمی‌رفتم و علی مرادی، رئیس فدراسیون وقت این جایزه را تحویل می‌گرفت.
فکر نمی‌کنم بهداد هم به خاطر یک تابلو ناراحت باشد، او باید خوشحال هم باشد که با اینکه ایلین توانسته بود رکورد جهان و المپیک را جابجا کند؛ خودش توانست به عنوان بهترین وزنه‌بردار جهان انتخاب شود!!!
 آقای رضازاده براستی چگونه به خود اجازه می دهید راجع به یک قهرمان اینگونه سخن گفته و او را به نوعی متهم به کمبود کنید؟هنگامیکه فدراسیون جهانی در انتخاب قویترین مرد جهان رای به بهداد داده و مردم ایران نیز برای این مساله کم نگذاشتند چرا از ایلین سخن می گویید؟

اگر چه موارد دیگری برای سخنان شما موجود بوده اما از آن صرفنظر کرده و تنها به این نکته اشاره می کنیم که آقای رضازاده اگر ورزشکاران وزنه برداری هر گاه قصد جابجا کردن رکورد شمار دارند باید خوشحال باشید و کمک حال آنان نه...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 فروردين 1392
هر کس برای خودش ارزش دارد و شخصیت .لازمه یه خاطره رابرایتون تعریف کنم سال گذشته به اتفاق خانواده راهی سرعین اردبیل شدم در بیشتر مغازه ها و آب گرمها سرعین عکس علی دائی همه جا بچشم میخورد حتی دریغ از یک قطعه عکس پهلوان رضازاده ، تعجب کردم و از چند مغازه دار و نیز مسئول سالن آبگرم سوال کردم چرا عکس علی دائی زیاد بچشم میخوره ؟ به خدا قسم همه آن عزیزان میگفتند علی دائی مردمی و مردم داره و مردم استان برایش میمرند ولی حاج حسین مغروره و خودشو گم کرده
نا شناس 28 فروردين 1392
اسطوره های ورزشی کشور را باید در هرشرایطی حفظ کرد اگر ادبیات آنها مناسب نیست باید افراد از سر خیر خواهی انهم نه در شرایط رسانه ای به انها تذکر دهند این ادبیاتهای بالا مشکلات را بیشتر می کند حیف است هردو این عزیز ان برای ما محترم وخاطرات خوش به جا گذاشته اند . درود خدا بر هردوی آنها وهمه ورزشکاران وپهلوانان ارزشمندایران زمین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.